Tuesday, June 30, 2009

Sistem SAGA & UMTP yang Menyebalkan...

Salam..

dear all..
erm... aku kat ofis ni dah naik sebal sbb dari last week tunggu password SAGA dari pihak UMTP, dah isi borang dah sumer(ikut prosidur ni) almaklumla skema kan... aik?? dah hari Rabu dah ni.. takkan laaa tolong setup password SAGA n id SAGA pun ambek masa gitu lama ker... dahla urgent ni... dari last week aku tunggu tau... hampehs la.... kitorang skang tgh BZ sesangat nak cek payment.. aishhh!!(yg aku tiber2 wat post dlm bhasa seberang ni aperhal lak)) oops... convert balik.. ni sumer gara2 aku gi jenjalan kat blog rakan2 Mozac dulu... diorang nak Buat Gath kat skolah... uwaaaaa.. jeles siot.. aku nak join!!! gath after kitorang abis SPM hari tu pun aku tak dpt nak join.. En. Chookies ada inform aku, aku siap nak beli T-shirt time tu(gara2 tak dpt nak join Gath bebudak MOZAC), owh rugi banget... tapi tem2 itu la juga BZ nak daftar Matriks.. so... aku pon terluper nak gi bank in... hehehehh... skang mereka sumer dah kawen2 blaka... (chookies n yana) sweet kapel dari skolah2 dulu... hehehehehe..... suma wedding rakan2 Mozac aku x dapat nak pegi.. telan aiq liuq jek nengok gmbr diorang kat wedding2... erkss JELESSSSSS ar!!!!! diorang gath...

erm... sbnrnya.. aku tgh wat audit report.. tapi maklumat tak cukup.. aku rasa2 aku dah jadi semakin lembab skang.. erks... aku pun tataula naper otak aku makin lembab...
YUI!! saya mo tukar convert balik p bahasa negri tercintaku, ngri di bwh bayu.... hhuhuh


oh ya.... crita pasal rakan2 ni.. lama suda saya x stay2 di worksyop member.. ahah! skali lagi saya menang betting.. (erks.. Beige= pronounciation mcm bunyi batch! la bukan beach or BitcH) saya rasa2 BI saya x lah selemah itu... kin malu ja kalau salah...tapi kwn saya tu.. Tubal! adaka betting suru letak harta pusaka(my beloved Blackie di worksyop dia) nda pa juga, klu letak d sana kena kasi masuk TOBO for free(perasan!) makin laju la my blackie tu... huweheheh... silap2 dari 10 minit perjalanan pergi ofis saya dpt kasi up lagi p 7 0r 8 minit??? tolak trafik light, tolak geseran angin, tolak daya tarikan graviti, torque beputar...... tolak suma2..dapat kali ah 5 minit ja p ofis?? hahahah(battery saya suda mo hangkang n absorber saya jugak.. ham choi)

Setiap bulan,saya merasakan duit gaji saya x mencukupi... adaka bebanan liabiliti ko semakin banyak cik Inur???? sahutlah pesanan kerajaan, dengan mengamalkan perbelanjaan Berhemah... Berjimat lah wahai cik Nur...erks!! amalkan hidup Besederhana(huhuhu.... mcm gencatan perbelanjaan ja bunyinya) restructure your financial budgeting please.......

0 comments: