Wednesday, June 24, 2009

The Day at Dinawan Island...

Salam n mosh2... Konichiwa minna san..
eheheh... eksaited ne mo pamer gambar2 ketika menggumbirakan diri bersama-sama teman seperjuangan di pulau Dinawan...


































Dengan bangganya, saya mengisytiharkan, saya berjaya menghabiskan 3 misi di lautan yang kami rekacipta sendiri:-
1. Misi berenang sambil snorkelling dari hujung jeti ke pesisiran pantai.. (huwahahah)
- lumba ma dorang c jane,dico n abg rizal.. (dorang nda kestau lumba,
saya tampau asyik tgk ikan, yg saya dgr dorang ckp kita berenang p Pantai..
so saya OK ja)

2. Misi belajar Snorkeliing..
-1st time snorkelling ne.. men hantam ja.. mula2 x pandai.. lama2 expert suda) huwahahahha... ehem... kayak scene Into the Blue gitu.. trip Jessica Alba.. ahakz!

3. Misi Belajar Kayaking..
-igt susa main ne benda, rupa2nya senang... mndpt tunjuk ajar skil drift 360 kayak oleh staf UMP(Universiti Malaysia Pahang)

Konklusi:
Sangattt Syiokkkkkkkk mensnorkellingkan diri di Laut China Selatan bersama-sama rakan sekerja... Sekaligus dapat memupuk semangat Teamwork... hehe... Syabas staf Internal Audit... :) lain kali kita pigi sendiri.... he he he

1 comments:

Naddy said...

bestnyerr.