Tuesday, June 16, 2009

I've been Tagged By Mizzy Nadh.. hehehehe

Mari menjawab soalan dalam Bahasa Malaysia.

1. Bekas kekasih saya adalah :. lelaki itu... ;p lelakila ndakan pondan? heheh

2. Saya sedang mendengar :. Bukan Superstar - Project Pop

3. Mungkin saya patut:. melupakan kisah-kisah silam yang menghiris jiwa

4. Saya suka :. berpoya-poya bersama-sama teman-teman sepermainan...

5.Sahabat-sahabat baik saya :. adalah orang-orang yang saya sayangi dan menyayangi saya..

6.Saya tak paham :. apa itu Cinta?? saya memang tidak faham ini benda? bendaka?

7.Saya kehilangan :. cinta.. eh kehilangan telefon bimbit kesayangan saya.. my W580i, terjatuh di dalam lubang tandas.. bukan rezeki.. :)

8.Ramai yang berkata :. lambat besar ko ni.. hahahaha

9.Makna nama saya :. cahaya petunjuk

10.Cinta itu adalah :. ............................................

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :.mengetuk papan kekunci dan mencetak dokumen
menggunakan mesin pencetak HPLaserJET.. he he

12.Saya akan cuba :. siapkan deraf repot yang tertangguh2 ni

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :. bersama selama-lamanya... hahaha

14.Telefon bimbit saya :. tlefon lama ayah saya.. he he

15.Bila saya terjaga dari tidur :. Saya tekan butang snooze hp saya.. hahahahah

16.Saya paling meluat apabila :. bercakap dengan lelaki-lelaki yang temberang. ewww...

17.Pesta/Parti adalah :. makan-makan, berdansa ria dan bergembira

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :. arnab = bunny..

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :. zaman kanak-kanak ribena.. hehehe

20.Hari ini :. hari rabu, hari mendaki puncak UMS..

21.Malam ini saya akan :. tengok tv kalau rajin, kalau nda baca buku crita ja.. cont UNTIL YOU- judith mcknaught

22.Esok pula saya akan :. menghadiri Kursus pengurusan Buku Vot.. :)

23.Saya betul-betul inginkan :. kebahagiaan, keindahan dalam bercinta

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :. Alhamdulillah.... ;)

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :. saya mahu kedua-duanya...

26.Makanan Barat atau Jepun :. barat

27.Bilik yang terang atau gelap:. gelap

28.Makanan segera adalah :. McD Drive Thru

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? :. apa suda tu moi? nanti ko brief saya.. huhu

30.Siapa yang anda nak Tag? :. kepada sesiapa yang rajin menjawap tagg.. hehehe

TAG2
1. Apakah perasaan anda sekarang?:. risau sebab Tagg eh repot lum siap.. uwaaaaaaa....

2. Saya nak makan?:.KFC nanti

3. Saya tak suka?:.makan sayur yang pahit2.. hahahaha

4. Impian saya?:.Nak ada bisnes sendiri.. heeeee n ada 1 sport car yang dimodified sendiri di rumah.. itu dia yang palingg...

5. haiwan yg saya tak suka?:.cicak dan reptilia yang sama waktu dengannya termasuk Ular

6. Saya harapkan?:. naik gaji dan juga naik pangkat.. erks BTN pon belum pegi. hehe

7. Jika boleh putarkan masa?:.saya teringin perbetulkan kesilapan yang saya lakukan dalam hidup saya.. eheks...

8. Saya pada 10 tahun akan datang?:. umur = + 10 tahun.. hehe.. insyaAllah seseorang isteri yang solehah dan wanita korporat yang berjaya.. insyaallah.. amin...

9. Handphone saya adalah sebuah?:. nokea

10. Saya pernah bercinta sebanyak?:. adalah.. RASIA...

11. Kawan-kawan saya?:. yai.. anty2 suda... hahahahah... banyakkan mama orang suda.. :)

12. Pernah dikhianati?:. pernah... Sakit rasanya.. bagai ditusuk pedang hati ini..

13. Apa yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?:. kasi biar ja.. Biar Allah ja yang balas.. buat semak ja org gitu.. huhuhuhuh

2 comments:

Naddy said...

hp jatuh jamban. adoi. nak buat camne tu.

inur said...

beli hp barula jawapnye... adoii.. malas tul aku nak buang duit.. Nadh.. dahla baru 3 bulan guner.. malang tol nasib arr...