Tuesday, June 16, 2009

Ceritera UMS PEAK....










Assalammualaikum...

Moshi-moshi....

saya byk story mory mo update bah sebenarnya... tapi mcm malas..(lagipun i kat opis ne...) ketarala mengularz.. huhuhu....ehem.. stress bah.. buat report ne.. sungguh HAMPAS skali.. membina Ayat-ayat CInta... erm.. saya rasa, sakit ja jantung Si Tukang Pembaca Report.. uwahahahah... erm.. apa boleh buat.. Work is Work.. :)

oops.. lain plak crita ne, sebenarnya saya mo uplod gmbr ketika kami menawan puncak UMS PEAK.. ahaks.. here we go.. Veda, vedi, Vincci.. huhuhu... saya malas mo edit cantik2... bukan slalu saya uplod pic ne... huwahahah.. Tunggu saat-saat indah kami untuk mensnorkellingkan diri ya... Pulau Denawan.. Here i come!!!!!!!! heeeee... nanti i uplod lagi Pic ya... Hari ne kami naik lagi UMS PEAK, insyaallah if x ujanz... Raining..... it's raining Day... Raining = Gloomy.. owh.... like my heart tho... kejap gloomy, kejap raining, tapi bila nampak keta ja or lepak bersama2 teman-teman.... ehem..... Bunyi enjin kreta sememangnya boleh menenangkan jiwa.. Ya Ampun... kenapala c inur ne begini?? i quote from movie Drift Z, street racers seldom listen to their parents... huwahahaha ensemmmnya c pemilik Fairlady Z S130 tu.. demmmm!! jajalnya plak saya ni kan? erks.. tapi... jajal2 saya.. masi igt diri ba.. :)

0 comments: