Thursday, May 7, 2009

Life... Oh Life.... :) :(

Life is short, BrEAk the rUleS, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly, Laugh uncontrollably, And never regret anything that made you smile..

i quote this from Mr. I don't know who you are, he he.. sa jalan2 d FS orang, dlm masa yang sama(kengkawan i menginvite saya untuk join Facebook) Bukan saya tidak mahu, tetapi Masa tidak mengizinkan..

Talking bout time.... Time is priceless... Time is Gold.. (harga emas 916 skrg = RM117 per gram), GDP utk mengukur national income GDP per capita.. YAI!)

saya tgh mengingat konsep dan teori.... Huhu... (auditor perlu tauka suma ni??? utk menambah ilmu kerana diriku seorang pelajar PLUMS) ha ha ha...

erm.. sa MALAS owh today.. fenings...
yai.................................................. sa mencixx... saya rasa mo p cari orang p bawa betestt!!!!!!! aduh aduh! adaka sapa2 boleh bantu saya? ee...

Nukilan rasa seorang gadis yang dilemma kerana belum habis persiapan diri untuk pergi berperang 16 mei ini!!!!

0 comments: