Wednesday, May 13, 2009

copy from Annurkasih.. he he

1. Orang luar sana tak kenal kamuh. Perjelaskan siapa kamuh?
apa bah kamuh2 neh? he he he.... Saya bernama Nur... Full name adalah rahsia... anak sulung kepada 4 org adik beradik yg nakal2 kesemuanya, namun membanggakan ibu & ayah... saya merupakan anak kesayangan ayah.. he he.. kalau ayah marah saya, saya makan hati sampai sakit-sakit... huweheheheheeh... kesimpulannya, i love my family n all my friends... biarlah si Dia yang datang mencariku, bukan saya yang mencari Dia... (cinta) kerana cinta kepada Allah lebih bahagia dan x akan kecewa....

2. Sikap kamuh yang 'mantap'?
Mantap? saya lah paling kurang ajar dalam dunia.. buli ka begitu? owh.. jumpa dulu baru tau la saya org mcmana.. susa juga mo cakap apa barang ba mantap2 ne? eish

3. Sikap kamuh yang sangat jelek?
saya merupakan seorang yang sensitif.. walaupun belagak cool tapi makan dalam... ha ha ha.. tapi kejap ja ba perasaan tu.. saya try kasi hilang2 sikap minta puji yg kuat merajuk, kurangkan maki2an dlm kehidupan sehari2an, (mmg saya seorang yg sangat kurang ajar) ha ha ha

4. Apa gajet yang sentiasa kamuh bawak?
gajet? apa ba gajet ne? barang elektronik ka? Hp kalau buli kereta... hari2 saya bawa kereta sbb dia Bf saya yg paling setia.. my Blackie.. mmuah.. love you sayang...

5. Dah berapa HP kamuh pakai selama neh?
Senaraikan brands nye.
4 ka 5.. ntah saya pun lupa... huweheheh.. Nokia, Motorola,Sony Ericson

6. Siapa bestfriend kamuh?
Dg. Norlina Awg Junit... sbnrnya ramai.. The time is running out.. saya belum study(lari dr tujuan asal lepak Mega LAb UMS ne.. dengan bangga 1st time saya guna ni benda) wahahahaha.. (selama ni guna comp ofis ja.. skali skala rasa jadi student la plak)

7. Siapa yang kamuh sayang selain family kamuh?
Myself, My Friends(saya sanggup teda bf asal jangan hilang kawan) he he... last but not least.. My Future Husband to be... sorryla d... ko paling last dlm my list sbb ko ja paling sayang saya.. ha ha ha.... Selain mereka, saya sgt sayang my best Bf= my Blackie... dia ja peneman suka duka... okeh

Kenapa kamuh sayang dia?
sebab mereka sayang kepada saya n c D thanx la.. sbb jatuh cinta ma B.. B pun nda sangka oh.. punyala saya jaat ma ko pun ko masi buli suka ma saya ka? sot!

8. Lagik 10 tahun kamuh jadi apa?
+10 my age = 36, InsyaAllah saya adalah seorang isteri dan ibu yang solehah dan seorang wanita korporat yang berjaya dalam kerjaya saya, manatau ada peluang jadi pensyarah(angan2 la bah) he he he


9. Kata-kata hikmah yang pernah kamuh dengar & paling kamuh suka?
Paling saya suka... Live life the fullest... huwehehehe

10. Dalam blog kamu, sudah ada berapa followers?
mcm 2 ja tau... saya x aktif berblogging.. BZ tampau byk keja klu stress baru men blog..(keja x siap la tu jawapnya)

11. Senaraikan followers yang paling kamuh suka?
aaaaaa... apa bah ni.. nanti x adil ne... men pilih2, sumalah

12. Makhluk Tuhan Paling Hot yang mahu di tag:
Suma yg membaca my Blog esp bebudak MOZAC.. aku tau la korang suker jenjalan kat blog aku.. dats y aku saja letak post yang best2! tapi perihal lamaran itu benar.. 1 minggu baru aku terpick up dia propose aku.. blur siot.. apesal aku takot ah... wawa help me la.. korang kan experience.. aku nak ckp hepi, stres giler nak final exam ne.. ha ahahahahahahaha

3 comments:

Naddy said...

ho bukan nak tag di blog kami, kami dan kami.

nooreen.rahman said...

i second you, nadh! he he he.. aku nk buat ni tau! huu

Naddy said...

dah buat tag nie.