Saturday, May 23, 2009

Ganbatte ne inur-san!!

salam..

my dear diary... (huhu)

1 more hour to go, i will sit my final paper.. i dont know why.. right now i dont have any confidence in myself.. This situation seldom happening to me.. But... yoshhh!! inur-chan.. ganbatte mashio.... i can do this.. n i MUST do this.. Towards My FutuRe..


Tho My Love life sucks... i feel betrayed.. but that is something... new experience that i never have before.. yah... mcm saya punya shield ni kali kurang pertahanan.. huhuhuh.... BTW... Tahniah kepada mereka2 yang tidak suka melihat saya disayangi oleh orang kesayangan saya... ehem... Bukan satu tapi ramai... n Thanx to my Ketua Jabatan sebab sangat menyayangi saya.. jaga diri Nurhidayah.. owh.. i feel ashamed.. Stupid inur.. but i remembered Fazly sang to me.. hahahahaha.. "patah tumbuh hilang berganti.."

pasti ada Hikmah di atas semua ini... ehem... Saya pun no komen, kalau pasal Chenta.. sbb saya mmg x pandai ni bab2 chenta ni.. 4 me Love is SUX... hahahahaha... okla.. bagus lagi p blajar buat enjin keta, drpd buang masa becinta2 ni... insyaAllah ada rezki, saya mo blajar drift skills... muehehehehe.... jan jelos... ehem(salah ka perempuan pandai drift??? rasa2 mcm mo lari p KL keja sana.. tapi keadaan ibu x mengizinkan... :))

I miss all my friends there.. insyaAllah ada rezki kita jumper jugak kan kengkawan?? i really miss MOZAC, i really Miss KL.... OMG.... nak gi Genting p buang duit main GAME... (i know dia buang duit, tapi... demi kebahagiaan Hati.. SAYA SUKA MAIN GAME.. ada masalah? n saya suka DRAG... suma tu masalah ka??? ) hahahahahhaha.... apa2 ja lah.... i nak p jumper Shirley p tanya tips soalan jam 2 ni.. hahahahahaha.. COOLLLL... jan silap.. mudah2an dpt A... nda dpt A pun B+ pun jadi la... yg penting jan C... 3 pointer 3 pointer.!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comments: