Monday, May 4, 2009

Aku Yang Blur...

Salam all..

Sesungguhnya aku hanya mampu berserah kepadaMu... di tengah2 ke'bz'an ini.... ada jak perkara yang mengganggu minda.. betul2 jiwa kacau laaa.. Bikin Malas + Bikin HOT!

huhuhuh.. tetapi.. pasti ada Hikmah di atas semua ini..... aku hanya mampu bermuanajat kepadaMu Ya Allah..... mudah-mudahan kerana Tragedi ini.... aku mendapat POINTER yg mahakarya cinta.... iyala... apa2hal pun pointer sa amat penting dalam hidup saya... Brapa kali mo explain ooooooooo............ Be Proffesional, Don't get emotional!
Work is work, love is a dog from hell... Remember dat inur-san....... oh my.. i forget dat i'm grown up oredi.. napala kes2 begini menimpa dririku...

Buli memaki ka? he ehehehe... WTFFFFFFF!!!!!!!!! Fushkey! Damn Ashhhh Hole! This life seems treating me badly.. but i'm Thankful.. Despite all..... Allah still loves me.... teda niat utk menganggu org awam yg asyik bercinta... kerana saya teda masa mo cintan cintun ne... now is the time for Studies, Drag Things, heeeee... YEAH!!!!!!!! Dragster Day is coming!!! YUI!!!!! bestnya!!!! x sabar mo balik Tawau jumpa Abg iris... Mudah2an Tahun ini Celica CRUX n si Mr.Honda manang! yeeeeehaaaa...!!!!!! yippie!

0 comments: