Sunday, July 19, 2009

Alhamdulillah...SyuKur NikmaT... (*-*)

Assalammualaikum WBT...

Moshi-moshi minna san...
ohaiyo gozaimassss..

hehe.. lama x update, even blog hopping pun saya teda masa.. aiyo.. Ke'bz'an melanda bak angin kencang yang bertiup kemarin dan menggugurkan buah² mangga di belakang rumah.. huhu...

First of all.. saya mo buat Listing dulu, my undone Job:-
1- Cash Book Auditing - Main Campus
2- Cash book Report Jan-Mei 2009 - UMS-KAL--> Just finish..YES!!
3- Cash Book Report " " " - Main Campus
4- Investment Report - Sp Case
5- Dan kerja-kerja yang sewaktu dengannya...

Wahh!!!! Banyaknya keja saya lum siap.. adaka sepa² yg mo tolong?? Dalam busy2 ni.. sbelum cont buat keja, cari mood dulu.. abis kalau buat keja kira² ni saya champin la, tapi kalau buat Report ni... ya ampun!! lemah semangat saya... Napala saya skema crita psl keja plak ari ni? hurmmm~~~

Alhamdulillah, tadi pagi ada surat sampai... heheh.. 2 kali surat dari HR office sampai p meja saya ini bulan... aisehhmenn... Last week, pasal APC.. aisese... lebih kurang begini ayat dalam surat tu--> "Sehubungan dengan itu, puan adalah dijemput hadir ke majlis tersebut untuk menerima sijil penghargaan ANUGERAH PERKHIDMATAN TERPUJI".. (x sangka pun terpilih, erks ingatkan Cemerlang tadi.. dpt juga Wang)<-- ada bibit tamaha ok... Bersyukur Nur... n Berusaha untuk jadi yang terbaik... (skema siot..)

Surat ke-2 yang sampai pagi tadi berkenaan PENGESAHAN DALAM JAWATAN... at last!!! heee... alhamdulillah.......... akhirnya saya telah disahkan dalam jawatan... I hope i'll become a successful woman in the future.. hehe.. Pelan-pelan kayuh, lama-lama sampai juga kan?

Beraki-rakit ke hulu,
berenang-renang ke tepian,
bersusah-susah dahulu,
bersenang-senang kemudian...
(nasihat Paklong time saya mo further study di melaka time form 1 dulu)

InsyaAllah, my dream will become true in 2010-2011.... About my dream tu, Biarlah Rahsia.. Nanti suda dapat baru boleh cakap... heheheheheh... apa² pun kawan².. Doakan saya berjaya ya.. di dunia dan akhirat... Amin..........

Toast for myself... Towards my Bright Future... For my parents, my bros n my lil sis... Kakak berusaha gigih untuk kamu juga.. adik-adikku... kalau saya senang, Insyaallah.. kamu minta apa² ja.. kakak kasi beli... :)

0 comments: