Wednesday, April 15, 2009

Tagged By Kizzy.. heheheh

1. Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
~> Nama blog saya adalah Where The Tales Begin. saya memilih nama blog ini kerana di sinila tempat saya untuk meluah rasa hati ku(buli ckp indon ka? penat plak ckp Melayu ari2) hehheh

2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
~> Link saya adalah http://inurz.blogspot.com... Idea ini timbul kerana inur merupakan nama panggilan saya di kalangan kazen2 gwe, in english inur's bah.. tapi sa malaz mo taip inur's ada o'postrofi lagi,, buang masa so sa taip ja la inurz..... ko pahamka tidak ne? klu nda paham adala sa lastik tinga ko... itu pun ko mo tanya ka? (heheheheheh.. marah2 sendiri menunjukkan tanda stres ya rakan2 sekalian) hehehhehehehee

(erks.. klu dgn anak murid sa dulu, jarang plak i marah2 begini.. smenjak karaja di audit ne.. makin jadi2 tahap kemarahan sa... aduh anger management plz......... (uwaaa tua la ni nda lama) hehehhehehehe

3. Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
~~> method gaya penulisan c Nur.... sesuka hati i ajer.. kerana i memang begini... suka ati saya la bahhh... ada ka motto idop org gini? suka ati saya.. he he he

4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
~~>owhh b4 diz.. saya suda menghapuskannya kerana blog tersebut mengandungi unsur2 18PL.. heheh.... apabila saya membaca semula tragedi yang berlaku semasa penulisan dibikinzz, heheheheheheh.. kin malu ja jonnn..... waduhh.. Era zaman Gelapz dan zaman2 kwn memakan kawan.. gelaran Backstabberz yg agak banyak, sa bukan jenis pengumpatz ba... rupa2nya org umpat sa di bkalang.. erm? napa skil pengecut? itu pundan nama dia, wlu ko pempuan... klu mo umpat cni ko umpat depan2.... cakap tarus tarang ba klu brani... jan suka umpat2 ne.. tak baekk.. ibarat memakan daging sesama islam.. hehehehe... klu depan2 kan best... baru kita betampar klu nda puas hati.. hehehehehehe.. itu dulu la.. tem skil2 zaman asrama kan? smenjak da dewasa ne... sa guna skil sms or Ym utk meluah rasa hati... bagus lagi kan?? diam2... hehehhehehehehehe..... sa tahan2 hati ja tingu gaya org.... abis..... slama ni pun i tahan sabarr ajer....
geramzz ne!

5. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
~~> owh dia seorang penggemar naruto tahap dewa n kaler oren sampai tulisan jawapan dia pun kaler oren.. sabarrr ja la.... she's Orange like my soap.. shokubutsu oren ya n suma yg berperisa oren akan mengingatkan saya sama c Kijih.. jan ko marah ah zee.... huhuhuuhuhu

6. Senaraikan 5 orang yang akan anda tag
~~>napa mesti 5? napa bukan 7? mau jugak... tia payahhh la tagg org... kita tagg ja suma org yg suka jln2 d blog saya... sapa suruh kamu baca kan? maka sila la menjawap tagg ya rakan2... hehehhee Jika anda rajin... Yoshh!! Ganbatte ne!

gwe chow dulu.. magrib da... erks.. nda siap juga asaimen i... sitt betul la... huwaa.... sabar2 ya mbak.... bawakan istighfar nur... ehem.... Salam all...

0 comments: