Thursday, April 9, 2009

Procrastinating Mode...

aiyarks... Why am i like diz? saya rasa2 mcm mo jadi Charm... heheheh got my own skill to cast a magic spell... tinkk... suma siap... hehehehhehehehheeh... BTW, Ignorance is a BLISSFUL things to do... sememangnya... Manusia sentiasa lupa akan Azab Allah di akhirat kelak, sentiasa melakukan dosa.. erks.. I just feel dat saya ni cuma berharap kepada benda n orang yg hanya tau mensia2kan hidup saya.... Adakah mereka yg bernama Lelaki Jujur suda tidak wujud di dunia ini? atau adakah saya patut mencari Lelaki Jipun? waakakakkakakakaka...... mo ckp saya ni memilih... nda juga.. nda juga men tangkap muat.. cuma bak kata Kak Fida.. Lelaki kat Malaysia terutama kat KL tu Nur, suma stereotype... jadi Lelaki Sabah??? aaa??? aku pun nataw la... bagaimana utk mengklasifikasikan jenis2 lelaki di Malaysia amnya dan di Sabah ini khususnya(ayat ala2 repot kai ne).... atau adakah dunia akhir zaman sememangnya begini? suma terbalikz?

Define Responsibility, Understanding, Tolerance, --> Relationship... how to maintain relationship... atau adakah aku suda tidak percaya dgn kata2 Lelaki yg kebanyakannya Buaya Darat? betul juga lirik lagu Lelaki Buaya Darat si Ratu tuh.. dan perasaan PUDAR aku juga sama seperti yg Rossa nyanyikan.. i need time to heal... again! last time 2 weeks kurang hemoglobin.. diz time nataw apa lagi... jan ja Doc bilang buli efek p my pankreas, astaghfirullah... Nauzubillahminzalik.... My Real life is really................... uh.. malas la mo cakap.. Suma ini Ujian Allah... Hanya kepadaMu aku berserah ya Allah... Hanya Engkaulah tempat ku mengadu dan berserah... ihdinassiratolmustaqim....... Siratollazi na an'am ta'alaihim... Gairil magdhu bi alaihim..waladddollin.... ( tunjukkanlah kami jalan yg Lurus.... Jalan org2 yang engkau redhai dan bukannya Jalan org2 yang sesat.... )

Dunia ini memang penuh dgn Hipocrecy People... But do i have to be hypocrete too? Bukan la saya ni tampau lurus.. saya pun pandai juga membohong,nama pun manusia.. tapi... dosa sendiri juga menanggung kan? berketawaan Syaitan melihat diri c Nur terus2an melakukan kesalahan2.... Mudah2an pintu Taubat masi terbuka untukku Ya Allah.... Rahmatila kami, kaum Muslimin dan Muslimat di dunia ini... terutamanya The other World, Negara Islam yg diperangi oleh orang2 kafir n jahil.... Alhamdulillah, i am living in a peace country n have a family dat like to scold me in a civil way, to make me thinking the right way in achieving my own VICTORY of inur's world.... World of mine dat others hard to understand the way i am thinking... :( Y? i am still a normal human being.. love to be patted, n love people love me... SImple ja ba... i dont like to complicated things... tapi... i got feeling too... n hati saya teda org mau jaga sbb saya pun malas mo suru org jaga... hahahahahah

0 comments: