Thursday, April 9, 2009

Tagged By Kizzy

1.Bekas kekasih saya adalah
= kebanyakannya adalah orang-orang yg bekerja dengan syarikat minyak. wakakakaka... nda bah.. kebanyakan mereka mengajar saya utk lebih berhati2 dalam menilai erti CINTA...

2.Saya sedang mendengar
= lagu Sampai Menutup MATA.... ;P

3.Mungkin saya patut
= cari Boyfriend pemurah, understanding, baik hati, dpt membimbing saya, yg faham gwe, at least solat jumaat klu dpt 5 waktu lagi bagus..... n yang sanggup kahwin dgn gwe seumur hidup di dunia dan akhirat.. amin........ MUNGKIN? biarla mereka yg mencari saya...

4.Saya suka
= bergumbira bersama teman-teman.. YEAHH!

5.Sahabat-sahabat baik saya
= adalah mereka yg ikhlas berkawan dgn saya, berani tegur my mistake, sahabat ketika susa n senang, sentiasa sapot i utk menjadi Wanita Korporat yg Terbaik d Universe. he he he.. AMin

6.Saya tak paham
= kenapa lelaki suka menyusahkan hati perempuan? YES!!! saya sukung ko Kizzy.. hahaha

7.Saya kehilangan
= banyak harta benda terutama HP, mo 4 suda sa kasi ilang

8.Ramai yang berkata
= saya ni LAWA... tapi saya nda percaya ckp mereka... itu cuma mulut manis.. Saya lebih gemar mendengar kritikan membina... supaya saya igt i'm not PERFECT....

9.Makna nama saya
= Cahaya Petunjuk amin.....

10.Cinta itu adalah
= Love is a Dog From HELL... wakakakaka... ( i quote from Kak Jumie, my senior YS d sKolah dulu, bcoz tem tu sa nda paham kenapa dia ckp gitu, skrg saya PAHAM!

11.Di suatu tempat, seseorang sedang
= bergembira dgn hidupnya, mebi ketiadaan saya adalah lebih baik untuk dia, agar dia boleh berfikir dengan lebih jelas dan nyata... Ayat anggaplah kita tiada Jodoh umpama Pedang menghiris kalbuku... hehehehehe

12.Saya akan cuba
= menyiapkan ASSIGNMENT saya dengan segera dalam MINGGU ini, dan settlekan suma AUDIT REPORT.. ergh!

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud
= Forever is just a word...

14.Telefon bimbit saya
= suda tiada kerana I AM A CLUMSY gURL

15.Bila saya terjaga dari tidur
= saya akan berfikir: "Buli ka saya SCORE ini SEM?? saya mo buat MASTER.. oh Lord.. Please Show me The Way! STudy SMART inur! Ganbatte ne!

16.Saya paling meluat apabila
= orang yg tidak tahu menjaga perasaan org lain dan tidak tahu apa itu erti APPRECIATION

17.Pesta/Parti adalah
= BUANG MASA tetapi layan ja la walaupun BORINK. i want BUSINESS TALK Man.. No Business No TALK

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
= heheh KOALA? jumpa ka? klu jumpa... BuTTERFLY.. KIYUT!

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
= ALL STAGES.. best apa... My Biology Teacher bilang... Kajian Umur adalah penting.

20.Hari ini
= saya agak Monday Blues.

21.Malam ini saya akan
= cuba untuk merehatkan otak, agar dpt StuDY SMART

22.Esok pula saya akan
= Buat report

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
= saya akan membuat senaman senyuman sambil membaca Selawat, agar awet muda.. hehehhee

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan
= teda atau2... Dua-dua pun buli kalau saya

26.Makanan Barat atau Jepun
= Halal n BOTH...

27.Bilik yang terang atau gelap
= GELAP.. DARKKNESSS.....

28.Makanan segera adalah
= McD

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
= KATA? ko ni minta puji.. ndamo la kwn ko... AYAT SMS: ckp pasal jodoh ne.. we'll never know wat happen in Future... aku maw tambah... SO we have to strive to achieve it with a Glorious VICTORY of our WORLD.. tapi i just couldnt sms him dat... coz... :( watever la!

30.Siapa yang anda nak Tag?
1-10. semua teman² blogger yg membaca entry ini. adil n saksama kan?

0 comments: