Thursday, March 19, 2009

Repost from Miz Farra n Miz Achique...

1. Who were your seatmates?

- Form 1: Form 1 - form 3 Omega (Sharina Dollah)
- Form 2: Ina jugek
- Form 3: Ina jugek
- Form 4: erks tak igt
- Form 5: Intan yeker? wahahaha... (memory deleted)


2. Still remember your English teacher?


- Form 1: aku igt aku Set 6 ja
- Form 2:alah Miss yg cantik tu.. hahaha Set 5
- Form 3:sama jugak.
- Form 4: Pn Norhayati (set 4)
- Form 5: set 4


3. What was your class name?


-1 1 Omega
-2 -sda-
-3 same
-4 same
-5 5 Sigma


4. Made friends to the lower years?
- of coursela.. sampai kena sound senior.. tapi suka lagi kwn dgn budak2.. hehehehe


5. Had a boyfriend/girlfriend?
- ah? tak ade bf... tem form 4 try2 ader bf budak YS juga, tapi sa break off sbb mo SPM


6. How was your table arrangement in class?
- huweheheheh... tem form 3 stussy( kami mcm eric ba) semangat! hehehehe


7. Made any enemies?
- erks.. rasanyer takde.. aku kwn jer dgn suma org.. tapi mesti ada yg tia suka ma saya.. besala ba


8. What games did you play?
- olahraga(sprinter) wakakakaka(yg bener)basketball..pertandingan antara rumah2..(pom2 gurl)
temenggung..temenggung..teeeeemenggung!!!!!! (sama dgn Cik Farah yer)


9. Did you buy your lunch?
- erks.. ada Dewan Makan.. tapi saya ni pemilih makanan ba... beli Bun ja selalu.. pedahal my Dorm B tu bedepan ja dgn Dining Hall.. the prob is.. ntahla mengapa....

10. Were you a party animal?
- naaahh...animal yang party kt hostel ade...monyet!!!!!suke curi buah..air kotak pon derang hentam...(aku stuju dgn jawapan Cik Farra-malas nak taip)


11. Were you well known in your school?
- No no no, Baby No Lie... heheheeh( tak Glamer langsung)


12. Skip classes?
- Sekolah( jarang2 sekali except sakit) skema ohh! tapi eskep Prep Petang iya mbak.. Malam gwe takut dong maw eskep... behantu ba d asrama kami tu(hhuhuhuhuh)

13. Did you get suspended/expelled?
- No Black record.. hehehehehe... Clean ba

14. Can you sing the school song?

Sekolah Muzaffar Syah Melaka
Ikhlas mendidik putra dan putri
Hasrat mulia tersemat di jiwa
Bersikap membina amal sentiasa
Majulah Muzaffar Syah Melaka
Bonda kandung yang kami kasihi
Inilah janji kami padukan
Nama harummu tetap dijaga

Semoga yang maha kuasa
Memberikan restu setiap masa
Kita pelajar bertatasusila
Amanah rakyat dijunjung bersama
Mencari ilmu dasar utama
Untuk pertiwi kita berjasa


copy dr miZ fARRA..( tapi mmg tersemat di hati lagu itu)



15. What was your favorite subject?
- Math, Science, English----> Sejarah(hehehehehehe)
- Add Math, mod Math, Physics, English, (Principe Account sbb senang tapi tak brapa nak penting-konon2 bdk Sciencela kununnn)


16. What was your school’s full name?
- Sekolah Menengah Sains Muzaffar Syah, Air Keroh 75450 Melaka bandaraya Bersejarah( siap alamat lagi)


17. Did you go to the dances?
-Suka Bangetttt! kitorang Dak Temneggung ni mmg giler2 stuju tak Cik Achique) hehehehehe


18. Where did you go most often during breaks?
-time rehat...penah jaga Koop, pastu konflik.. sbb sbnrnya saya Pengawas Perpustakaan.. di Mozac tak boleh ada 2 jawatan.. hahahaha(best apa jaga kadai runcit)


19. If you could go back in time and do it all over, would you?
- more Focus during secondary school... (hehehe.. i hate jawap paper Bio)


20. What do you remember most about 5th year?
- Saya, Hajar n Cik Nadh panjat tangki tertinggi di MoZac tu utk melihat keindahan alam di kala malam hari kerana kami suda final year(sbnrnya kami amat nakal, Daniel x bagi sa Fly turun bukit, dia bilang saya bgtau mama ko) nahhhhhhhhhh... ketakutan trus

21. Worst memory in 5th year?
- None.. suma pun yg BEST2 ajer.. benda sedih ne aku tak brape nak igt... heheh

~~> rindu kat Mozac yang terletak nun di sabarang Laut China Selatan... wahahhahahahh

4 comments:

Naddy said...

assalamualaikum, wei kantol dah orang tau kita panjat tangki malam tu. hihihi

inur said...

w'salam.. after 9 yers.. OK la tu? wat jaat diam2 jek.. hahahahahah

AchiQue said...

act yot, aku tak buat lg tag ni. going to do it later. hehe..

aku pn teringin nk panjat tangki tapi aku gayat dengan ketinggian so kene lupakan je hasrat murni tu. haha..

Naddy said...

aku pun gayat gak acik masa tu. sumpah tak naik dah kalau ada orang ajak lagi. gayat sebab tangga dia jarang2. rasa cam lantai jauh gila.