Monday, March 9, 2009

Hadapi Dengan Senyuman....

Dear gurls.. aku set private.. but i dont have enuff time to add address email kamurang( dlm erti kata lain) = MALAS.. eh eh.. kamu natawka si Nurhidayah ne pemalas.. ehehhehe slalu buat2 rajin jak.. adoik..

Hee ada reason aku letak tajuk Entry aku diz time bgini.. sebab....... penuh makna.. Walaupun kita dlm masalah,heeeeeeeee... jiwangla guna BM ne.. buli sakap sina ka? hahahahah aduh.. yalah.. even we're having many big probs in diz life, kita cooollll ja.. aku try cool but aku emo ckit.. sbb pressure byk benda aku aku ada komitmen:-
-My family
-My studies(insyaAllah 2010 abis)
-My Mr.Edd(mudah2an dia dpt keja tetap cpt jadi buli la dia masuk meminang)

i donno y.. sa malas mo becinta.. makin dilayan Lelaki2 ni.. makin susah jadinya.. ermm as i said.. cukup 1 ja in my life pun sa suda pening2 lalat.. huwahahahahhahhaa... apa lagi mo banyak2... paduliksla yg lain tu.. napala dia lecturer, napala dia taukey cendawan, mreka suma hanya kwn2 YS dahulu kala.. manusia berubah...(ada yg smakin penipu) ada yg smakin jujur slpas terkena sumpahan Wanita.. sapa suru suka mempermainkan hati wanita.. Jangann kawan2 lelakiku.. aku nasihatkan jangan.. nanti Allah balas...Pembalasan Allah bukan di dunia ja.. tapi di akhirat kelak akan lebih hebat.. eeeii takut(tapi buat salah juga, Me la tuh) heheheheheh

i guess... i donno y... But, I really Thanks to Allah coz i met u once again, my saviour, my bestfren, my Eddie.. 8 years i've been waiting for ya... i olwez kept praying to Allah.. n now i remember, last 2006, after i 'nekad' utk Broke up wif My Schlumberger boyfriend, Allah tunjukkan dlm my Mimpi, his face n his name.. but i olredi 4gotten him.. coz our last meeting was in 2000( Zaman Gelap i) erks...... erks.. bah OK la.. pandai panjang ne.. hahahahahhahaa.. malas mo taip... daa my diary

0 comments: