Wednesday, January 14, 2009

Kisah penglipur lara...

erm.. bak kata Er, skali update trus ada bf.. kunun2 ada bf mcm tai ja kaN? hahahaha
nda bah... i donno if it's an express decision or what.. tapi saya rasa saya suda muak menunggu bout 1 year utk jawapan yg jitu dari Sang Petronas, at last Abang Polis juga jadi pilihan.. mungkin suma ada Hikmahnya kerana dlm kebingungan aku mencari jawapan, aku x lupa juga memohon kepada-Nya utk mendapat petunjuk dan jawapan yang sebenar... Zat-zat di dunia ini, seperti dlm blog c Zai, klu kita fikir2 mmg bisa gila.. tapi.. bagi orang yg mcm saya ni, yg suka simple nyimple, ambik ja keputusan drastik tu... hahaha... apa2 pun.. Harapan saya adalah(ayat skema la plak),
keputusan drastik yg dibikin itu, semoga membuahkan hasil yang baik... amin...

"Setiap yang baik datngnya dari Allah dan yang buruk itu, datangnya dari kita, Manusia biasa yang sentiasa ada cacat celanya..."

3 comments:

kizzy t.fauzi said...

that's ur life. choose and enjoy. never regret.

^_^

suka hp kau yg pinky minky tu

inur said...

thanx kizzy.. hehehehh... cute spt hpmu jugak.. sama jak bah.. ha ha ha

Annurkasih said...

huh...sang petronas yg sot tu nda pyh d tunggu.menyusahkan org ja keja dia.suru tggu la apa la.sekali tup2 mau kawin thn depan.huh..dasar lelaki...penipu.wawawa.marah suda ni.hahahah