Wednesday, November 12, 2008

The Happiest day 4 My Lil Sis...

Salam minna san...

Konichiwa...

hehe.. aku tumpang hepi bila dpt sms dr c Acek.. he said my lil sis passed wif flying kalers in her UPSR.. well.. tho UPSR is just a beginning phase in education but still i'm really proud of her.. and she finally prove that we Gurls in the family can beat the guys siblings in our family.. haha.. kasian.. teda ba rekod dorang lelaki2 d ruma tu yg dpt straight A's mcm kami 2 ni.. (kunun... Cayala Ijah.. kaka respek la ma ko.. abis ndala suda buli abg acek ko ma c Faiz kutuk2 kita lagi) erkss.. mcm riak plak aku rasa.. Hope she will continue in getting a good grades in her studies.. Amin... it's for her future too... tapi, dlm family kami ni.. mmg gitu.. slalu tanding2.. tapi aku rasa besh jugala wlupun sumtimes.. it's really hard to satisfy family expectation esp when you are the 1st daughter in family... erkss.. i think the burden still lingering me... ermmm... but it is my responsibility la kan..

aku nda kesah la post aku ni rojak ka apa ka.. pasal i know my english is not really good.. uhhhh.. been worst since this past year and i donno where my ingeniousness in english have lost.. TULAH... lack of reading english really effecting my english.. eeeyerr... mcmna la mo improve ni.. sudala government ni punyala jarang guna english2 ni... betul2 la memartabatkan bahasa Melayu betul..

eh.. apa yg aku merapu ni.. ermm tapi Cigu Pijut... ko msti boleh bantu aku dlm hal2 Bahasa Inggeris ni kan.. Thank God diz is my last sem 4 taking English courses... should be tia payah ambik suda ba, tapi sapa suru extend 1 sem last year.. heheh... suka2 hati aku ja extend2 sem.. tapi tem tu really depressed... takut effect my CGPA.. skali result yg baru2 ni betul2 POYO HAMPEH... huwah.. sandi eh.. banci ku kan meliat arah result ku atu.. mcm bauta ja.. hahaha

hah.. weekend ni kami ada test INVESTMENTT.. yuiiiiii.. aku nataw apa aku mo jwp.. well i cant memorize the calculation ba.. (bulum start study pon)tapi nda pa.. still ada masa lagi.. n we hav a presentation bout SDC in Sabah.. bantai ja la... lagipun kwn aku ada sedia script.. memorize ja la ckit2 sbb klu tlampau tgk script nnti kena tulak markah plak...


I AM REALLY HAPPY TODAY.. begumbiralah c ija tu sbb dia bkl2 dapat hp.. budak2 zmn skrg.. hadiah pun HP.. aku dulu teda pun request apa2... hahahah... ok laa darlzz... aku rasa byk suda aku update kan?? OK la tuh....

o ya.. pasal dilemma aku tu.. aku mls da mo pikir.. bila dipikir2 normal la skrg kawen lambat tapi........ huwahahah.. aku jeles laaaa.. kazen aku mo kawen da next year.. turn aku? Bila tuh.. Hanya Allah yg tau.. aite?

3 comments:

Unknown said...

Congrats to her...we're equal to man nowadays bah. No worry to that.

Remy Gonzalez said...

ceh.nasib ja 2.x smestinya kamu lg hebat dri lelaki.pmpuan ne pkiran cetek.x pcaya cba kmu slidik dri sndiri.trutamanya c tipa la,empunya blog ne.hahahaha

inur said...

muahahhhaha.. cetek2 pun cetek lahh... mmgla ko pigang kosa Veto d ruma... tapi saya tetap ur eldest sister... aik.. pndai juga menyibuk di Blog orang? ha ha ha semak jak